Η πιο πικρή πρωτιά για τον ΣΚΑΪ!

Η πιο πικρή πρωτιά για τον ΣΚΑΪ!

Γιατί στο Φάληρο επικρατεί αναστάτωση;

Στα social media το πείραγμα και οι… τρολιές έδιναν και έπαιρναν. Δεν νίκησε μόνο η Νέα Δημοκρατία, νίκησε… και ο ΣΚΑΪ (και η «γραμμή» που είχε εδώ και καιρό, κόντρα στον ΣΥΡΙΖΑ και υπέρ της ΝΔ).

Ωστόσο στο Φάληρο όντως… νίκησαν. Και έλαβαν ψήφο… εμπιστοσύνης για τρίτη συνεχόμενη φορά από τους τηλεθεατές στον εκλογικό μαραθώνιο αφού ο ΣΚΑΪ, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen, έκανε τηλεθέαση στο σύνολο κοινού 23,8% με σύνολο τηλεθεατών 722.000 στο μέσο λεπτό. Στο δε νεανικό κοινό 18-54 πρώτος ήταν ο ΑΝΤ1 με ποσοστό 18,9% και δεύτερος ο ΣΚΑΪ με 18%.

Αλλά και στο σύνολο της ημέρας ο ΣΚΑΪ πέρασε μπροστά με ποσοστό 21,1% και διαφορά 7,4 μονάδες από τον Alpha που ακολούθησε με 13,7%.

Γενικώς ο ΣΚΑΪ, από το «καυτό» πολιτικά καλοκαίρι του 2015 έως και σήμερα, έχει ανεβάσει την τηλεθέασή του συνολικά για δύο λόγους: την ενημέρωση (δελτία ειδήσεων και έκτακτα) και το «Survivor». Κι αν τα reality… ξεπερνιούνται και δεν «τραβάνε» πλέον, η ενημέρωση είναι το ατού του καναλιού.

Ωστόσο κι αυτή θα υποβαθμιστεί. Από τα ψηλά κλιμάκια του καναλιού εμμένουν ότι «δεν φέρνουν διαφημίσεις» οι ειδήσεις. Και δίκιο έχουν. Τι να την κάνεις την τηλεθέαση αν δεν έχεις έσοδα; Εξ ου και ο… αχταρμάς της νέας σεζόν: και μυθοπλασία από τα χέρια του Ανδρέα Γεωργίου, και τηλεπαιχνίδι («Ο πιο αδύναμος κρίκος»), και ο Νίκος Μουτσινάς με εκπομπή, και ο Γιώργος Λιάγκας με εκπομπή. Μέχρι και το «Αγρότης μόνο ψάχνει», που κάποτε παρουσίαζε στον Alpha η Σίσσυ Χρηστίδου, θα βάλουν ενώ, ελέω Λιάγκα, το δελτίο ξανά μανά θα αλλάξει ώρα και θα επιστρέψει στις 20:00! Προγραμματισμός, όχι αστεία…