H «Sportday», η (οριστική) πώληση και οι… άγνωστοι επενδυτές

H «Sportday», η (οριστική) πώληση και οι… άγνωστοι επενδυτές

Το παρασκήνιο της αγοραπωλησίας που είχε αποκαλύψει αποκλειστικά το Dailymedia.gr

Αλλαξε χέρια οριστικά η «Sportday». Σε μια (ακόμη…) πλήρη επιβεβαίωση αποκλειστικού ρεπορτάζ του Dailymedia.gr εδώ και πολλές ημέρες, η πρώτη σε κυκλοφορία αθλητική εφημερίδα μεταβιβάζεται στον Τάσο Μπούρα.

Μέλος της διοίκησης της «Sportday» και τις παλιές, καλές εποχές αλλά και μέτοχος της εφημερίδας, ο Μπούρας επανήλθε στη θέση του εκδότη το καλοκαίρι του 2017, όταν μεγάλη ομάδα συντελεστών της με επικεφαλής τον Περικλή Γκιόλια, αποχώρησε με στόχο να επανεκδώσει το «Sportime». O Μπούρας είχε ως και προ τριετίας το 8% των μετοχών, ύστερα από αγορά του μεριδίου του Γιώργου Χελάκη αλλά είχε φτάσει πλέον στο 40%.

Ως αποκάλυψε λοιπόν η στήλη «Scripta Manent» στις 13 Ιανουαρίου για την επικείμενη πώληση της «Sportday» και στις 14 Ιανουαρίου για τις λεπτομέρειες αυτής, ο Μπούρας παίρνει το υπόλοιπο των μετοχών πλην ενός μικρού ποσοστού 2%. Και το αποκτά, έχοντας συμφωνήσει (λόγω της ασθένειας του Δημήτρη Κοντομηνά) με την κόρη του Μαρία Κοντομηνά και τον σύζυγό της, Αριστοτέλη Τζιαμπίρη που διαχειρίζονται πλέον την Demco.

Σύμφωνα δε με τα λεγόμενα Μπούρα, στην αγοραπωλησία μετέχουν και δύο επιχειρηματίες άσχετοι με τον αθλητισμό (ή το ποδόσφαιρο, ειδικότερα), «φίλοι» του ως είχε πει χαρακτηριστικά πριν από καιρό. Και άμεσα η εφημερίδα μετακομίζει από το ιστορικό κτίριο του Alpha στην Κάντζα σε γραφεία επί της λεωφόρου Κηφισίας.

Τι είδους επιχειρηματίες; Αγνωστο, διότι δεν έχουν αναφερθεί ακόμη ονόματα στους εργαζομένους που παρακολουθούν με αγωνία της εξελίξεις. Αλλωστε υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις στις πληρωμές των μισθών τους, καθώς τους οφείλονται 4-5 μηνιάτικα.

Η εταιρεία «Sportday ΑΕΠΕΕ» λοιπόν αποχωρεί από την… ομπρέλα της Demco και η εφημερίδα μπαίνει σε μία, ακόμη, νέα εποχή: το 2014 αποκτήθηκε («πακέτο» με τον Σπορ FM) από τον Γιάννη Αλαφούζο από την προηγούμενη ιδιοκτησία και το 2015 αποκτήθηκε από τον Δημήτρη Κοντομηνά.