Τι να το κάνεις το δελτίο, αν δεν έχεις ενημερωτικό lead in…

Τι να το κάνεις το δελτίο, αν δεν έχεις ενημερωτικό lead in…

Η δοκιμασμένη… συνταγή του Φαλήρου σε Open και Mega.

Τα τελευταία δύο χρόνια, ο ΣΚΑΪ έχει πιάσει κορυφή στην τηλεθέαση, όσον αφορά στο ενημερωτικό κομμάτι αυτής.

Ο λόγος; Η ενημέρωση, η διαρκής και live ενημέρωση, κυρίως… επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ (όχι τυχαίο), τακτική που καθιέρωσε από το «καυτό», για τη χώρα, καλοκαίρι του 2015. Το ζήτημα, όπως λένε όχι μόνο στο Φάληρο αλλά και στα υπόλοιπα κανάλια, είναι πως η ενημέρωση δεν φέρνει έσοδα. Δεν φέρνει διαφημίσεις. Έφερε όμως τηλεθέαση και έβαλε τον ΣΚΑΪ δίπλα στην πρωτοκαθεδρία, τότε, του Alpha.

Ιδού το δίλλημα λοιπόν: ενημέρωση ή ψυχαγωγία, που φέρνει και… ευρώ;

Ο ΣΚΑΪ, που κάποτε είχε lead in για το δελτίο της Σίας Κοσιώνη ενημερωτική εκπομπή, αρχικά με τον Νίκο Ευαγγελάτο και κατόπιν με τον Κωνσταντίνο Μπογδάνο, γύρισε την πλάτη στη δική του τακτική, και επιλογή, βάζοντας ψυχαγωγικά προγράμματα, τηλεπαιχνίδια και μυθοπλασίες.

Τι να το κάνεις το δελτίο, αν δεν έχεις ενημερωτικό lead in…

Κι όμως, τα άλλα δύο, και δη νέα, κανάλια, στράφηκαν στη δοκιμασμένη συνταγή… του ΣΚΑΪ, και για να τονώσουν τον ενημερωτικό τους τομέα και για να δώσουν καλό lead in στο δελτίο. Το Mega, στην επάνοδό του, εμφανίστηκε με την εκπομπή του Ευαγγελάτου μετά τις 5 το απόγευμα και με μικρή διακοπή, με προβολή σειρών σε επανάληψη, ξεκινά το δελτίο με τη Δώρα Αναγνωστοπούλου.

Το Open έκρινε ότι χρειαζόταν μια αλλαγή και έβαλε, ακριβώς πριν το δελτίο με τη Νίκη Λυμπεράκη, ενημερωτική εκπομπή και, δη, με το παλιό δίδυμο του ΑΝΤ1, Γιώργο Καραμέρο και Σπύρο Χαριτάτο.

Τι να το κάνεις το δελτίο, αν δεν έχεις ενημερωτικό lead in, κακά τα ψέματα: διότι η τηλεθέαση στην ενημέρωση ξεκινά, πια, από το απόγευμα.