Μετράει το… χρήμα: Αυξημένα δελτία και ενημέρωση, όχι μόνο λόγω κορωνοϊού

Οι εξελίξεις και η διαρκής εξάπλωση του covid 19 επέφεραν, νομοτελειακά, αλλαγές στα προγράμματα.

Σε ολική… ανατροπή έχουν οδηγηθεί τα προγράμματα των πανελλαδικών τηλεοπτικών σταθμών, εν μέσω των πρωτόγνωρων συνθηκών που δημιουργεί η εξάπλωση του κορωνοϊού. Οι εξελίξεις και η διαρκής εξάπλωση του covid 19 επέφεραν, νομοτελειακά, αλλαγές στα προγράμματα που και ελέω καραντίνας κατήργησαν τις ψυχαγωγικές εκπομπές, αύξησαν την ενημέρωση ενώ οι περισσότεροι καλεσμένοι βγαίνουν διαδικτυακά και όχι από το στούντιο.

Ενδεικτικά ότι στο Open το δελτίο (που πήγε στις 19:30 πλέον) έχει μεγαλύτερη διάρκεια ενώ θα μεταδίδονται ειδικά δελτία «Μένουμε σπίτι- Ο,τι συμβαίνει», στο Mega το «Live News» με τον Νίκο Ευαγγελάτο ξεκινά μισή ώρα νωρίτερα (16:40) και το κανάλι σχεδόν κάθε βράδυ βγάζει έκτακτες εκπομπές, στον ΑΝΤ1 το δελτίο με τον Νίκο Ευαγγελάτο αρχίζει στις 19:30 επίσης με μεγαλύτερη διάρκεια, στον ΣΚΑΪ εντάχθηκε νέα εκπομπή στις 12:00 με Δημήτρη Καμπουράκη και Νίκο Υποφάντη και το δελτίο της ΕΡΤ1 ξεκινά από τις 19:00, αντί για 21:00, έχοντας ήδη εντάξει στο πρόγραμμά της έκτακτη εκπομπή για τον κορωνοϊό, καθημερινά στις 16:00 με τη Σταυρούλα Χριστοφιλέα.

Τούτα… στις οθόνες και με προβολή της ανάγκης για ενημέρωση. Σωστά. Ωστόσο τα κανάλια, όπως και όλη η οικονομία της χώρας, δέχονται ήδη μέρος του μεγάλου πλήγματος που επικρατεί παγκοσμίως. Ναι μεν, ελέω του ενδιαφέροντος για τον κορωνοϊό, η τηλεθέαση παρουσιάζει αύξηση αλλά τα διαφημιστικά τους έσοδα ήδη λαμβάνουν την κάτω βόλτα. Πόσο; Ανω του 20% το πρώτο 15ήμερο του Μαρτίου! Και είναι μονάχα η αρχή…

Και ακριβώς αυτό, ήτοι η μείωση της διαφημιστικής πίτας, έφερε και το… λουκέτο, έστω και προσωρινά, σε εκπομπές και σειρές. Υπήρχε ποτέ περίπτωση, επί παραδείγματι, να αναβληθεί το πολυδιαφημισμένο, και πανάκριβο ως παραγωγή, «Big Brother» από τον ΣΚΑΪ; Ποτέ. Και να ξεκινούσε όμως, τι διαφημίσεις θα έφερνε; Αφού οι μισές επιχειρήσεις έχουν πατήσει pause ελέω της πανδημίας.

Κοντολογίς, ναι μεν αυξημένα σε διάρκεια δελτία ειδήσεων και πολύ ενημέρωση, όχι όμως μόνο λόγω κορωνοϊού, από τα κανάλια…