Vodafone TV εναντίον Wind Vision και στη μέση η Forthnet

Vodafone TV εναντίον Wind Vision και στη μέση η Forthnet

Οι εξελίξεις στις συνδρομητικές πλατφόρμες.

Το… ντούετο των συνδρομητικών, Cosmote TV και Nova, έγινε πια καρέ καθώς μετά τη Wind TV λάνσαρε υπηρεσία τηλεοπτικού περιεχομένου, διαδικτυακά, και η Vodafone. Εν συγκρίσει με τη Wind μάλιστα, που για να αποκτήσει το δικό της πακέτο θα πρέπει να έχεις και την ίδια ως πάροχο, η Vodafone TV διατίθεται σε όλους τους καταναλωτές ανεξαρτήτως δικτύων και τεχνολογιών. Είτε μέσω σταθερής γραμμής, είτε μέσω mobile δικτύων.

Η δε Wind παρουσίασε προσφορά προς τους συνδρομητές της, αλλά και σε νέους πελάτες, με δυνατότητα πρόσβασης στην πλατφόρμα της, τη Wind Vision, του Netflix για 12 μήνες δωρεάν.

Συνάμα, Vodafone και Wind έχουν από κοινού εκφράσει ενδιαφέρον τους για το τηλεπικοινωνιακό κομμάτι της Forthnet, που διαθέτει σημαντικό μερίδιο αγοράς και συνδρομητική βάση (εξυπηρετεί 672.000 νοικοκυριά ενώ οι συνδρομητές pay TV υπηρεσιών ανέρχονται στις 463.000, στοιχεία α’ εξαμήνου 2018 και άνοδος από τους 412.000 στα τέλη του 2017).