Τηλεθέαση: Μυθοπλασία και MasterChef πιέζουν το «Survivor»

Κάθε άλλο παρά ικανοποιητικά είναι τα νούμερα του φετινού Survivor. Το ριάλιτι επιβίωσης άλλαξε κόνσεπτ ωστόσο το «Ελλάδα – Τουρκία» φαίνεται ότι δεν συγκινεί το τηλεοπτικό κοινό.

Ο τρίτος κύκλος του Survivor έκανε πρεμιέρα το Σάββατο αλλά τα νούμερα τηλεθέασης δεν είναι μέχρι στιγμής σε ικανοποιητικό επίπεδο. Το ριάλιτι επιβίωσης βρήκε το βράδυ της Δευτέρας πολύ σκληρό ανταγωνισμό και τα ποσοστά του δεν είναι ικανοποιητικά.

Η συνταγή του ΣΚΑΪ όπως φαίνεται δεν πετυχαίνει και πολύ σύντομα θα αναζητηθούν τονωτικές ενέσεις.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen το βράδυ της Δευτέρας πρώτο το νήμα έκοψε «Το Τατουάζ» με ποσοστό 22,3% στο γενικό σύνολο. Στην δεύτερη τερμάτισε η σειρά «Το σόι σου» με ποσοστό 22,2% ενώ στην τρίτη βρέθηκε «Η Επιστροφή» με 20%. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε το «MasterChef» με 18,4% και ακολούθησε η «Φριτέζα» με 18%. Αρκετά πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό το «Survivor» που σημείωσε 15,2% στο γενικό σύνολο.

Τα πράγματα διαφοροποιήθηκαν στο δυναμικό κοινό. Στις ηλικίες 18-54 ετών πρώτο το νήμα έκοψε το «MasterChef» με 24% και ακολούθησε η σειρά «Το σόι σου» με 22,8% και «Το Τατουάζ» με 21,2%. Στις επόμενες θέσεις βρέθηκαν ακόμη δύο σειρές «Φριτέζα» με 17,4% και η «Επιστροφή» με 16,9%. Το «Survivor» σημείωσε και πάλι χαμηλές επιδόσεις με 14,4%.