Τηλεθέαση: Μυθοπλασία και MasterChef πιέζουν το «Survivor»

Κάθε άλλο παρά ικανοποιητικά είναι τα νούμερα τηλεθέασης του Survivor.

Το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ μεταδίδεται για τρίτη σερί σεζόν στο κανάλι του Φαλήρου. Ωστόσο όπως φαίνεται δεν έχει καταφέρει να κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό αφού ο ανταγωνισμός είναι υψηλός.

Όπως φαίνεται και από τις μετρήσεις της Nielsen το κόνσεπτ «Ελλάδα – Τουρκία» δε συγκινεί πια το κοινό.

Τα νούμερα τηλεθέασης του ριάλιτι επιβίωσης είναι αρκετά κάτω από τον ανταγωνισμό. Το βράδυ της Τρίτης πρώτο το νήμα έκοψε το Τατουάζ με 24,5% στο γενικό σύνολο. Ακολούθησε η σειρά «Το σόι σου» με 22,7% στο γενικό και η επιστροφή με 19%.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η σειρά «Πέτα τη φριτέζα» με 16,6% στο γενικό σύνολο ενώ ελάχιστα πιο πίσω με 16,5% ήρθε το MasterChef. Το ριάλιτι επιβίωσης δεν ξεπέρασε το 14,3% στο γενικό σύνολο.

Διαφορετικά εξελίχθηκαν τα πράγματα στο δυναμικό κοινό. Στις ηλικίες 18-54 ετών ο μαγειρικός διαγωνισμός του Star βρέθηκε στην πρώτη θέση με 23,7% ενώ ακολούθησε η σειρά «Το σόι σου» με 23,4%.

Πιο πίσω το Τατουάζ με 21,9%, η «Φριτέζα» (17%) και η «Επιστροφή» που σημείωσε 14,9%. Αρκετά πεσμένα τα ποσοστά του Survivor και εδώ καθώς το ριάλιτι επιβίωσης σημείωσε 14,2% στις ηλικίες 18-54 ετών.