Τηλεθέαση: Μυθοπλασία και MasterChef πιέζουν το «Survivor»

Τη δική τους ξεχωριστή μάχη δίνουν τα ριάλιτι παιχνίδια των καναλιών στο δεύτερο μισό της τηλεοπτικής σεζόν.

Σε αντίθεση με άλλες χρονιές τα ριάλιτι παιχνίδια είναι σχετικά περιορισμένα στο πρόγραμμα των καναλιών. Οι επιδόσεις που σημειώνουν οι ελληνικές σειρές, με την ελληνική μυθοπλασία να ζει παλιές ένδοξες μέρες έχει φέρει αλλαγή πλεύσης στους τηλεοπτικούς σταθμούς.

Από τα τέλη Ιανουαρίου παίζει στις οθόνες μας ο τρίτος κύκλος του MasterChef στο Star. Οι ιθύνοντες του καναλιού θέλησαν να βγει στον αέρα πριν το Survivor προκειμένου να κερδίσει το κοινό και πέτυχαν διάνα. Το ριάλιτι μαγειρικής του Star σαρώνει σε τηλεθεάσεις. Μάλιστα ήταν στην κορυφή του top-20 των δημοφιλών προγραμμάτων για δύο σερί εβδομάδες.

Στο κανάλι της Κηφισιάς φυσικά τρίβουν τα χέρια, αφού παρά το γεγονός ότι προβάλλεται τρεις σερί σεζόν το κοινό παραμένει πιστό.

Αντίθετα το κοινό φαίνεται ότι έχει αρχίσει να κουράζεται από το Survivor. Το ριάλτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ βγηκε στον αέρα για τρίτη σερί σεζόν αυτή τη φορά με το κόνσεπτ Ελλάδα – Τούρκια. Οι ιθύνοντες του καναλιού πίστευαν ότι αυτή η αλλαγή θα αναθερμάνει το κοινό.

Ωστόσο έπεσαν έξω. Το Survivor δεν έχει καταφέρει να κερδίσει το κοινό, τα νούμερά του δεν είναι καλά, ενώ οι φήμες για πρόωρους τίτλους τέλους δίνουν και παίρνουν. Στον ΣΚΑΪ πάντως ήδη έχει γίνει μείωση του κόστους κάθε επεισοδίου αφού μιλάμε για ένα πολυδάπανο ριάλιτι που με τα χαμηλά νούμερα φέρνει ζημιές στο κανάλι.

Χαμηλά από άποψη τηλεθέασης κινείται και το «Power of Love» στον ΣΚΑΪ. Το ριάλιτι σχέσεων πήρε το πράσινο φως για δεύτερο κύκλο λόγω της επιτυχίας του πρώτου ωστόσο όπως φαίνεται ήταν μόδα που πέρασε. Ο δεύτερος κύκλος με το ζόρι φτάνει σε διψήφια ποσοστά και όπως φαίνεται δύσκολα θα δούμε κι άλλον κύκλο.