Άγριες Μέλισσες, GNTM, Λόγω Τιμής: Ποιο πρόγραμμα επικράτησε στην πρώτη «τιτανομαχία»

Άγριες Μέλισσες, GNTM, Λόγω Τιμής: Ποιο πρόγραμμα επικράτησε στην πρώτη «τιτανομαχία»

Ποιο πήρε την πρωτιά, ποιο έκανε «βουτιά» στα ποσοστά του.

Μεγάλη μάχη έγινε το βράδυ της Δευτέρας στην prime time ζώνη.

Στις 11 βράδυ τρία βαριά χαρτιά των καναλιών έδωσαν τη δική τους μάχη για επικράτηση. Το GNTM που παρέτεινε για μία ώρα τη διάρκειά του, οι Άγριες Μέλισσες στον ΑΝΤ1 και το Λόγω Τιμής στον ΣΚΑΪ αναμετρήθηκαν για πρώτη φορά.

Το ριάλιτι μόδας κατάφερε να κρατήσει το κοινό του ενώ οι Άγριες Μέλισσες με φόρα από την πρεμιέρα κινήθηκε σε υψηλά ποσοστά. Αντίθετα, το Λόγω Τιμής έχασε σημαντικό κομμάτι του κοινού σε σχέση με τα νούμερα της πρεμιέρας.

Τι έδειξε όμως το ραβασάκι της Nielsen;

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία οι Άγριες Μέλισσες πήραν την πρωτιά στο γενικό σύνολο με 24,7%. Η νέα σειρά εποχής του ΑΝΤ1 άρεσε στο κοινό, έγινε trend στα social media και κατάφερε να κρατήσει τα καλά ποσοστά της πρεμιέρας. Το GNTM στο Star σημείωσε 20,9% στο γενικό σύνολο. Το ριάλιτι μόδας σημείωσε 22,3% κατά την ώρα που έπαιζε απέναντι από τη σειρά του ΑΝΤ1 και του ΣΚΑΪ.

Το Λόγω Τιμής του καναλιού του Φαλήρου έκανε «βουτιά» στα ποσοστά του. Ενώ η πρεμιέρα σημείωσε πάνω από 20%, το δεύτερο επεισόδιο περιορίστηκε στο 11,8% μην μπορώντας να τα βάλει με τον ανταγωνισμό.

Τα πράγματα διαφοροποιήθηκαν στο δυναμικό κοινό. Στις ηλικίες 18-54 ετών το GNTM βρέθηκε στην κορυφή με 28,9% ενώ το διάστημα που από 22:45 μέχρι τα μεσάνυχτα έφτασε το 30,1%. Οι Άγριες Μέλισσες του ΑΝΤ1 κατέγραψαν 21,8% στο δυναμικό κοινό, ενώ αρκετά πιο πίσω το Λόγω Τιμής έφτασε το 11,1%.