Άγριες Μέλισσες VS GNTM: Ανοίγει η ψαλίδα

Άγριες Μέλισσες VS GNTM: Ανοίγει η ψαλίδα

Ποια είναι τα ποσοστά των δύο προγραμμάτων.

Σε… ματς για γερά νεύρα εξελίσσεται η μάχη του GNTM με τις «Άγριες Μέλισσες» στην prime time ζώνη.

Το ριάλιτι μόδας που πέρσι ήταν κυρίαρχο στην βραδινή ζώνη φέτος τα βρίσκει σκούρα. Έχοντας απέναντί του το μεγάλο στοίχημα του ΑΝΤ1, το GNTM εξακολουθεί να σημειώνεται υψηλές επιδόσεις αλλά όχι ίδιες με την περσινή σεζόν, ιδιαίτερα στο δυναμικό κοινό.

Η σειρά Άγριες Μέλισσες έκοψε πρώτη το νήμα στο γενικό σύνολο με 28,2%. Την ίδια ώρα το ριάλιτι μοντέλων βρέθηκε αρκετά πιο πίσω με ποσοστό 19,8% ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκαν οι «Οκτώ Λέξεις» του Ανδρέα Γεωργίου με 17,2%.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα προγράμματα στην prime time ζώνη το «Πέτα Φριτέζα» σημείωσε 15,9% και 13,8% το «Αν ήμουν πλούσιος». Πιο πίσω βρέθηκε το «Έρωτας Μετά» με 10,7% και το «Σπίτι είναι» με 9,3%

Τα πράγματα διαφοροποιούνται στο δυναμικό κοινό. Στις ηλικίες 18-54 ετών το GNTM μαζί με την σειρά εποχής του ΑΝΤ1 μοιράζονται την κορυφή με 26,6%. Το γεγονός αυτό είναι εξαιρετικά σπάνια, δείχνει όμως την σκληρή μάχη για επικράτηση που δίνουν τα δύο προγράμματα.

Στην τρίτη θέση στις ηλικίες 18-54 ετών βρέθηκε η κωμική σειρά του ΑΝΤ1 «Πέτα την Φριτέζα» και στην τέταρτη το «Αν ήμουν πλούσιος» επίσης στο κανάλι του Αμαρουσίου. Στη συνέχεια ακολούθησαν οι σειρές του ALPHA «Έρωτας Μετά» με 12,1% και «Σπίτι είναι» με 11,3%. Οι «Οκτώ λέξεις» του Ανδρέα Γεωργίου σημείωσαν 10,8%