Άγριες Μέλισσες VS GNTM: Ανατροπή στο δυναμικό κοινό

Άγριες Μέλισσες VS GNTM: Ανατροπή στο δυναμικό κοινό

Τα δεδομένα αλλάζουν μέρα με τη μέρα.

Από ανατροπές χαρακτηρίζεται η φετινή τηλεοπτική σεζόν.

Τα κανάλια έχουν ήδη πλήρες πρόγραμμα ενώ κάποια προγράμματα έχουν καταφέρει να κάνουν τη διαφορά. Ένα από αυτά είναι οι «Άγριες Μέλισσες» στον ΑΝΤ1 που από το πρώτο κιόλας επεισόδιο σαρώνουν. Η σειρά εποχής του ΑΝΤ1 είναι αναμφίβολα μία από τις επιτυχίες της χρονιάς.

Η σειρά που μεταδίδεται από Δευτέρα μέχρι Πέμπτη έδειξε τη δυναμική της και το βράδυ της Δευτέρας.

Οι «Άγριες Μέλισσες» έκοψαν πρώτες το νήμα στο γενικό σύνολο με 30,6% έναντι 21,4% του GNTM του Star.

Η διαφορά αρχίζει και παγιώνεται στο γενικό σύνολο ωστόσο στο δυναμικό κοινό είχαμε ανατροπή. Στις ηλικίες 18-54 ετών το ριάλιτι μοντέλων του Star κυριαρχεί με 30% έναντι 27,1% των «Άγριων Μελισσών».

Από εκεί και πέρα βλέπουμε τη σειρά «Έλα στη θέση μου» με 19,2% στο σύνολο και 20,8% στο δυναμικό και «Πέτα τη Φριτεζα» με 17,4% και 17,6% αντίστοιχα. Οι δύο κωμικές σειρές έχουν χτίσει ο κοινό τους και παραμένουν σταθερές.

Πιο κάτω είναι το «Αν ήμουν Πλούσιος» με 14% στο γενικό σύνολο και 13,6% στο δυναμικό κοινό. Η σειρά του Ανδρέα Γεωργίου «Οκτώ Λέξεις» ενώ βρίσκεται στην 4η θέση στο γενικό σύνολο με 18,1% στο δυναμικό κοινό σημείωσε 10,6%, αρκετά πιο κάτω από τον ανταγωνισμό.

Η σειρά «Σπίτι είναι…» στον ALPHA σημείωσε 10% στο γενικό σύνολο και 10,3% στο δυναμικό κοινό. Η σειρά «Έρωτας Μετά» έχει χάσει σημαντική από τη δυναμική της σημειώνοντας 8,5% στο γενικό σύνολο και 9,2% στο δυναμικό κοινό.