Τηλεθέαση: Αντέχουν στο δυναμικό οι «Άγριες Μέλισσες»

Τηλεθέαση: Αντέχουν στο δυναμικό οι «Άγριες Μέλισσες»

Όσα έδειξε το «ραβασάκι» της Nielsen.

Σε μάχη για δύο είναι αυτή τη τηλεθέασης κάθε Δευτέρα και Τρίτη.

Οι «Άγριες Μέλισσες» και το GNTM είναι τα δύο προγράμματα που έχουν ξεχωρίσει από την πρεμιέρα τους και δίνουν τη δική του μάχη για την κορυφή. Τα πράγματα στο γενικό σύνολο δείχνουν να ξεκαθαρίζουν ενώ για γερά νεύρα είναι τα πράγματα στο δυναμικό κοινό.

Το βράδυ της Δευτέρας η σειρά «Άγριες Μέλισσες» βρέθηκε πρώτη στο σύνολο με ποσοστό 32,1%. Η σειρά εποχής του ΑΝΤ1 έχει χτίσει το κοινό και βαδίζει σταθερά σε ποσοστά άνω του 30%. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το GNTM με 21,6%.

Πολύ κοντά στο ριάλιτι μόδας βρίσκεται πλέον η σειρά «Οκτώ Λέξεις» με 19,4% στο γενικό σύνολο.

Τη Δευτέρα ήταν και η πρώτη των αλλαγών στο πρόγραμμα του ALPHA. Η σειρά «Έρωτας Μετά» σημείωσε 9,9% και όπως φαίνεται δε βοηθήθηκε καθόλου από το γεγονός ότι μειώθηκε η διάρκειά της να μην «συγκρούεται» με τις «Άγριες Μέλισσες».

Τα πράγματα είναι διαφορετικά στο δυναμικό κοινό. Στις ηλικίες 18-54 ετών οι «Άγριες Μέλισσες» είναι και πάλι στην πρώτη θέση με 31,3%. Τη Δευτέρα όμως το GNTM βρέθηκε σε απόσταση βολής με ποσοστό 30,8%. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η σειρά «Πέτα τη Φριτέζα» με 18,5% ενώ η σειρά «Οκτώ Λέξεις» σημείωσε 11,9%.