GNTM αποκάλυψη: Αυτή είναι η τελική τετράδα

Τηλεθέαση: Παρέμεινε πρώτο το GNTM στο δυναμικό

Τι έδειξαν οι μετρήσεις της Nielsen.

Αντεπίθεση κάνει τις τελευταίες μέρες στο δυναμικό κοινό το GNTM.

Το ριάλιτι μοντέλων του Star που αποτελεί μία σταθερή αξία στο πρόγραμμα του καναλιού αφού και την περασμένη σεζόν η τηλεθέαση χτυπούσε «κόκκινο». Φέτος παρά το γεγονός ότι έχει σημαντικό ανταγωνισμό απέναντί του με τις «Άγριες Μέλισσες» να εξελίσσονται στην επιτυχία της χρονιάς, τα καταφέρνει το ίδιο καλά.

Οι ίντριγκες μεταξύ των παικτών αλλά και οι ατάκες των κριτών αποτελούν μία συνταγή επιτυχίας για το ριάλιτι. Ακόμη κι αν στο γενικό σύνολο είναι πίσω από το σίριαλ εποχής του ΑΝΤ1, στο δυναμικό κοινό δείχνει τη δύναμή του.

Αυτό αποδεικνύουν οι επιδόσεις του τόσο τη Δευτέρα όσο και την Τρίτη.

Την Τρίτη το βράδυ το GNTM έκοψε πρώτο το νήμα στις ηλικίες 18-54 ετών με ποσοστό 33,3%. Την ίδια ώρα οι «Άγριες Μέλισσες» βρέθηκαν στη δεύτερη θέση με 29,1% στο δυναμικό κοινό, ενώ πολύ καλά ποσοστά κατέγραψε και η σειρά «Έλα στη Θέση μου» με 18% αλλά και το «Πέτα τη φριτέζα» με 16% στις ηλικίες 18-54 ετών.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο η σειρά «Άγριες Μέλισσες» παρέμεινε στην πρώτη θέση με 30,9%. Το ριάλιτι μοντέλων έφτασε στο 24,4% ενώ αρκετά πιο πίσω βρέθηκαν οι σειρές «Οκτω λέξεις» με 19,2%, «Έλα στη θέση μου» με 16,4% και «Πέτα τη φριτέζα» με 15,1%.