Πώς ο κορωνοϊός επηρεάζει τον προγραμματισμό των καναλιών για τη νέα σεζόν

Πώς θα κινηθούν τα κανάλια μετά την απώλεια εσόδων.

Ο κορωνοϊός μπήκε στη ζωή μας και την έχει αλλάζει άρδην.

Η Ελλάδα όπως και δεκάδες χώρες στον κόσμο μπήκαν σε καραντίνα, αεροδρόμια έκλεισαν, ενώ τα κρούσματα και τα θύματα παγκοσμίως αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο. Η τηλεόραση δε θα μπορούσε ασφαλώς να μείνει ανεπηρέαστη από την κατάσταση.

Τα δελτία ειδήσεων μεγάλωσαν σε διάρκεια, οι ενημερωτικές εκπομπές και τα έκτακτα πλήθυναν. Τα κανάλια έκοψαν μάλιστα σημαντικό μέρος του ψυχαγωγικού τους προγράμματος, αφού το «Big Brother» στον ΣΚΑΪ πάγωσε και ουδείς γνωρίζει πότε θα βγει στον αέρα ενώ συνολικά σταμάτησαν 12 σειρές και τρία ψυχαγωγικά σόου.

Ο ημερήσιος χρόνος τηλεθέασης μπορεί να αυξήθηκε λόγω και της καραντίνας αλλά την ίδια στιγμή τα διαφημιστικά έσοδα πέφτουν.

Η ψυχαγωγία είναι πολυδάπανο κομμάτι αλλά είναι κι αυτό που δίνει σημαντικά έσοδα. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Marketing Week η διαφημιστική δαπάνη συρρικνώνεται ήδη κατά 20% ενώ αναμένεται να πέσει κι άλλο.

Με μειωμένα έσοδα είναι απορίας άξιο τι είδους πρόγραμμα θα βγάλουν τα κανάλια τη νέα σεζόν που μας έρχεται. Δεν αποκλείεται να δούμε μειώσεις αλλά και σημαντικές ανακατατάξεις σε πρόσωπα. Μην ξεχνάμε ότι αναμένεται καυτό καλοκαίρι αφού σύμφωνα με δημοσιεύματα που δεν έχουν διαψευστεί η Ελένη Μενεγάκη θα αποχωρήσει τόσο από τον ALPHA όσο και από τη μικρή οθόνη.